En söndag i solsken

Hej på er läsare :)


Igår somnade man till åska och spöregn, riktigt mysigt faktiskt. Började titta lite på Änglagård 3 så ska väl se klart den idag.

Idag har jag suttit med min anatomi hög som bara växer och inte känns det som att jag lär mig något mer för det, men jag får fortsätta mitt nötande något borde ju fastna. Men mitt i nötandet så åkte jag och bejb och grillade med några kompisar vid den Gröna pölen som det heter, och yesbox det var en grön pöl haha.

Men nu är jag hemma igen och ska försöka återuppta nötandet igen, inte alls sugen kan jag säga. Men något till kanske jag kan få in. I morgon är det praktik på Hälsokällan som gäller, och på tisdag och onsdag har jag fullt upp med kunder :)

Ha en fortsatt bra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥