Full av inspiration och idéer


Bilden är lånad från google.


Hej på er nattugglor :)


Idag har jag gjort en praktik från 9-17.30, väldigt intressant och inspirationsrik det känns som jag bara fylls med mer och mer information som bara får mig att längta mer och mer till att verkligen ta tag i detta på riktigt! Det är det här jag vill hålla på med, inget snack.

Jag har suttit och skissat på min affärsplan och pratade med mamma för några timmar sen också om hur jag ska lägga upp det hela. Eftersom att jag har skattsedel och börjat ta kunder nu så är jag ju ändå en liten bit påväg även fast det tar ca. 3 år innan man kan få ett företag att gå runt. Så nu suger jag åt mig all information jag kan och unnar mina nära, kära och främlignar behandlingar till bra priser allt för att börja någonstans och öva, öva och återigen öva!

Jag har räknat lite på + och - som jag gjort inkomstmässigt och mer utgifter kommer det ju att bli med tanke på material och möbler som jag behöver men det är värt varenda krona då jag verkligen vill sattsa helhjärtat på detta. Märker jag om ett par år att nej det här är inte min grej eller nej det funkar inte då har jag ju iallafall försökt och bara det tycker jag är toppen! Jag vågar, jag vill och jag ska. Bra va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥