Midsommar i morgon!

Hej på er :)

Jag sitter och läser en massa anatomi, det känns som att det börjar dra ihop sig nu även fast det är flera veckor kvar. Jag har iallafall löst resan dit och hem nu då min mamma och syster vill följa med till Stockholm så de kan gå på stan och lite sådär medans jag gör proven, kanon!

Idag kommer det mestadels handla om anatomi för min del så kommer vi handla lite inför helgen då vi är ensamma hemma och så ska jag in till stan för att ge en massage.

I morgon är det midsommar och planerna har ändrats många gånger, sista tanken var att åka till Strömstad och fira med Johans föräldrar men så ska hans syster, sambo och deras två barn åka dit så det är fullt i husvagnen så vi blir hemma. Förmodligen ensamma då vi är hund, häst och kattvakt haha. Men vad gör det vi har ju en Grekland resa bokad! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥