Ompysslad

Då har man blivit ompysslad (torterad?) av Karin och fått sig ett par fina slingor i håret. Jag lovar mig själv efter varje gång jag blir slingad med hätta att jag aldrig mer ska göra om det men ändå gör jag det... Tror inte att det är speciellt skonsamt mot min hårbotten, men resultatet blir alltid bra. Tusen tack Karin! (:

Så nu känner man sig lite fräschare igen och ska försöka boka in en klipptid snart också så man blir av med de slitna topparna.

Och på tal om att unna sig saker så har jag bokat in en regndroppsmassage på tisdag så det ser jag fram emot! Det är lätt hänt att man glömmer bort att ta hand om sig själv inom den här branschen känns det som och att man tillägnar all energi och ompyssling till andra, inga fel med det men man får ju faktiskt inte glömma bort sig själv och sin kropp (: Har ni prövat på några behandlingar som ni aldrig har hört talas om förut? Skriv och berätta!

Ta hand om er!

1 kommentar:

  1. nej tyvärr säljer jag inte det, älskar mitt spetslinne (a)

    det gör SÅ ont att slinga i hätta :o

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥