Fredagsmys i massor

I morse vaknade jag till runt sex till åskan som mullrade där ute, det var riktigt mysigt att ligga och lyssna på faktiskt. Sen somnade jag om och när jag åter igen vakanade så tog jag på mig de mysigaste kläderna jag kunde hitta och tog mig lite blåbär, hallon och mjölk, samt en super god tropisk mûsli. Mums mums.

Så idag mina damer och herrar är det den stora mysar dagen, jag har inte lust att göra något annat än att se film och kanske ta mig en promenad. Härligt va? Inga måsten.

Inför certifieringen så känner jag mig ganska så säker just nu, det är bara små grejer jag går igenom och övar och förhoppningsvis så kommer jag att klara det gallant! :) Dag 1 kommer jag att börja med att skriva ett teoretisk prov, sen är det lunch och eftermiddagen består av massage. Dag 2 är det helgad med töj & palpering. Och ska jag vara helt ärlig så är jag inte speciellt nervös bara förväntansfull, jag tycker det ska bli riktigt kul och tänk om jag klarar det!!!

För er som har missat det har jag gratis massage fram till certifieringen som är den 5 & 6 Augusti så passa på för all del! Jag lovar er att ni inte kommer att ångra en sekund.

1 kommentar:

  1. testade den nu och den är mer åt S, skulle nog egentligen säga att det är en S men det stod S/M i den så jag skrev det då jag aldrig använt den förut. Frakten blir 24 kr.

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥