Vad bjuder denna dag på?

Nu har jag ätit lite god mûsli igen mums mums. Min tanke var att ta med mig mamma upp på stan och shoppa underkläder men det hade hon inte tid med idag så vi ska ta det på onsdag istället tillsammans med lite klippning :) Så, vad ska jag då hitta på? Kanske roa Nemo med en liten promenad? Slö titta lite på tv eller fördjupa mig i "The muscle and Bone palpation manual" svår fråga men något lär jag ju göra.

På tal om anatomi och sådant så är det inte långt kvar nu, bara 13 dagar och jag vill verkligen få det överstökat nu för sen väntar ju en härlig resa till Naxos om 21 dagar. Jag njuter bara av tanken att få åka till Grekland och lägga mig på stranden och dricka goda drinkar tillsammans med min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥