Då var det gjort!

I torsdags åkte vi till Stockholm och hälsade på kusinerna på Ingarö, det var längesen man träffade dem kan jag säga ca 6år. Sen på fredag morgon åkte vi redan klockan 7 för att komma i tid till certifieringsprovet som började med det teoretiska så nu har jag gjort alla 4 prov för att bli certifierad massör i Stockholm. Eftersom många hoppade av i sista stund så körde vi alla 4 prov igår, och YES jag klarade alla praktiska! :) Så nu väntar jag bara på svar från det teoretiska vilket ska ta ca. 2 veckor. Nu håller jag alla tummar jag har.

Jag blev masserad utav en satans tant bara, usch vad hon tog i. Hon luktade rök och dolde mig inte med några badlakan så där låg jag spritt språngandes naken iprincip och blev knådad på (manglad?) så idag mår jag fruktansvärt dåligt, kroppen värker och jag mår väldigt illa. Tror det är för att all stress och press har släppt nu också.

Igår kväll var vi på Gröna Lund, det räckte med 2 karuseller innan jag gav upp pga illamående, för gammal? Sen vandrade vi tillbaka till Af Chapman och sov gott. Idag har vi gått på stan och ätit gott. Nu ska jag bara vila upp mig för nästa lördag åker jag och älskling till Naxos :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥