Djur relaterade spa-behandlingar
















Sett något så läskigt? Detta är alltså en behandling som jag inte tror finns i Sverige ännu men den finns i Israel, då man ska låta ormar "krama" på en vilket tydligen ska vara avslappnande... Bara jag som tycker det låter helt galet??? Sen har man ju börjat med en behandling då små fiskar nopprar på en fötter, de tar bort död hud och gör att man får ett par fina fötter efter behandlingen. Min morbrors sambo jobbar på Hasseludden och de håller på med denna typ av behandling och hon gillar den inte alls. Jag skulle nog inte heller tycka att det var så populärt att en massa fiskar äter upp död hud från mina fötter, men har man aldrig prövat så ska man väl heller inte säga något.

Vad tycker ni om djur relaterade spa-behandlingar? Har ni hört talas om några andra? Skriv gärna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥