Nu känner jag mig redo

















Jag är på en ovanligt bra humör idag, kanske för att man har landat och bara känner att allt känns hur bra som helst? Att jag haft en underbar sommar som jag avslutat med en vecka på Naxos med min älskling?
Efter många om och män så har jag lyckats komma in på höstens preliminära schema vilket ser helt okej ut och det kör igång på allvar direkt på måndag morgon. Men det gör mig ingenting, det är till och med så att jag ser fram emot vad hösten har att erbjuda :)

Jag har suttit och pillat med ett bildspel idag på ca 500 bilder och några filmer som jag satt ihop och snart ska visa Johans familj, så får jag givetvis visa syster, mamma, pappa, Viktoria och små bröderna. Alltid lika kul!

Ikväll blir det lugn och ro, ska in till stan en sväng och hämta min bil samt nycklar och i morgon har jag tänkt växla tillbaka pengar och köpa skrivblock, pennor m.m.

Hur har eran sommar varit? För om man frågar mig så är den iallafall slut nu, nu ser jag fram emot en mysig höst istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥