Dags för kurs - färgning & formning av fransar & bryn












God kväll :)

Idag har det varit en skön dag, solen har strålat och temperaturen har varit perfekt för en liten power walk i Karlslundsskogen, så dit åkte jag och älskling efter att vi handlat lite kräftor och tilltugg tills morgondagen. Väldigt uppskattat och ska defenitivt göras om.

Så skulle jag ju ha läst på lite meridianer, men jag lyckades inte komma på något bra sätt att göra det så det blev att läsa lite i böckerna istället :)

I morgon är det kurs som gäller då vi ska få färga och forma bryn samt färga fransar. Det ska bli riktigt kul och är en viktig del tycker jag inom spa att man kan.

Men nu ska jag försöka komma i sängs och få några timmars sömn :)

Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥