En onsdag i ledighet

Då var man mitt i veckan och jag sitter mitt bland alla mina akupunkturböcker och försöker lära mig lite punkter, väldigt svårt att komma ihåg bara...

Idag gick jag upp tidigt och tog mig en sväng till stan där jag köpte lite manikyrgrejer och väteperoxid till ögonfrans & ögonbrynsfärgningen. Så har jag varit ute lite med Nemo och så har jag givetvis läst i mindfulness boken samt kinesisk medicin. Jag ringde till Vattumannen förut (en butik på nätet) och frågade vart min bok om tuina massage hade tagit vägen eftersom jag fått en orderbekräftelse för 2 veckor sedan. När jag beställde den fanns den i lager men tydligen hade den tagit slut och de hade "glömt" att meddela mig om detta... Så nu är jag i jakt på en ny! Grr.

I morgon är det tuina massage, ben & säte samt Qi Gong. Och efter det blir det troligtvis lite massage beroende på om min samåkare hittar någon bil annars får det skjutas upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥