Fredagsmys med förkylning framför idol

















Fredag, du gamla du fina eller något. Idag har det varit en skoldag fullspäckad med ansiktsbehandlingar, men pga. jag sov 2 timmar mitt på dagen igår pga. huvudvärk, vaknade varm, med ont i halsen och massa snuva så valde jag att avstå från att hänga över någon och sprida vidare min förkylning och efter att ha pratat med min lärare så fick jag även avstå att få behandling så det blev en massa anteckningar för min del istället.

Väl hemma sov jag ca 2 timmar men lika trött för det är jag nu, så helgen verkar bli en lugn sådan med mycket vila!!!

Nu är jag äntligen klar med min renskrivning av alla meridianer och punkter, så nu är det bara att plugga, klämma och känna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥