Gustavsvik relax

Igår hade jag en toppen dag tillsammans med min mamma, vi åkte till gustavsviks relaxen och unnade oss en massa härligheter. Först simmade vi 1000m innan vi la oss i solariet, bubblade jacuzzi, drack smoothie, bastade ångbastu och använde ett par helknasiga massagestolar som näst intill var ut funktion så avslutade vi det hela med en sallad på Gröna Grodan som blev en oliv, kräftstjärt och fetaossallad för min del och gott té med en citronklyfta + massa hallon i :D

Idag har jag och älskling varit över hos farmor och farfar tillsammans med pappa, vickan och bröderna och firat farmor som fyller 78 idag. Så en massa mat och tårta blev det!

Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar med morgondagens tuffa seminarie ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥