Idag ska jag köpa polly!!!






















Lever ni också så strikt att det inte blir något godis mer än på helgen? Det är något jag försöker hålla i allafall och jag håller på att längta ihjäl mig till Polly rocks som jag provsmakade förra veckan, mmmm! Det är Dregen från BackyardBabies som har "designat" dessa och är med smak av choklad, citron och saltlakrits, behöver jag ens säga vilken som är min favorit? ;) Så en sådan påse får det bli till kvällens idol.

Idag är jag ledig och planerade igår med en kompis att vi skulle åka och sola och ta en långpromenad i skogen, men hon har blivit förkyld plus att det spöregnar ute. Så istället för det har jag satt mig med meridianerna och punkterna så nu kan jag lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥