Veckans uppgift

Har precis varit i skolan och vi har fått en mycket bra uppgift för veckan! Nämnligen att unna oss belöningar, vilket jag inte brukar vara dålig med men nu ska vi göra det i 7 dagar, jag har skrivit upp 11 belöningar så jag ska ta ut de 7 som passar mig beroende på dag.

- Ta ett varmt bad
- Boka en massage (helst få den också)
- Ta en kväll utan plugg
- Skänka mig positiva tankar en hel dag
- Ge mig själv en ansiktsbehandling, hand- & fotkur.
- Ta en skön promenad till musik som gör mig glad
- Äta en god fruktsallad
- Hitta på något med någon som står mig nära
- Be om en hand- & fotmassage.
- Ha en sovmorgon
- Ha en skrattdag där jag ska se på roliga filmer och sketcher samt annat som får mig att skratta

Detta är alltså en uppgift vi har fått i från skolan, nu blir ni lite avis va? ;)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥