11/11-11 11:11

Jorden gick visst inte under idag heller, för det har ni väl hört en massa om idag att det skulle vara dommedagen? Men som tur var stämde det inte idag heller.

Idag åkte jag till jobbet 06:20, uff vad det var tufft. Det var så att ögonlocken ville slå ihop, men icke, till morgonpasset i P3 tog jag mig ända ut till Mosjö (ligger bortanför Marieberg). Men det gick bra och efter det tog jag mig en tur på Marieberg och letade efter julklappar och efter det begav jag mig in till stan och kikade lite till. Jag gick hem med lite inspiration och lite små saker. Nu har jag inte många klappar kvar. Vad skönt det är att slippa stressa med det in i sista sekund, så i December kan jag istället ägna mig åt att baka godsaker, dricka glögg på stan och titta på alla sönderstressade människor haha. ;) Så smart är jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥