Drömmar om framtiden...














Jag sitter och söker utbildningar och kurser, det är faktiskt slut på Spa-programmet snart och det får det att klia lite i fingrarna och i huvudet. Vad händer efter spa-programmet? Vad vill jag göra? Jag ska nog vänta med att starta eget tills jag fått lite mer erfarenheter. Jag ska försöka få tim jobb antingen på spa eller som enbart massör och plugga samtidigt. Just nu funderar jag på om jag ska sattsa på små kurser först bara för att bli lite bredare inom det jag redan håller på med, sen är jag lite sugen på att kanske läsa akupunktur, till osteopat, naprapat eller kiropraktor, sen komplettera med affärskunskap osv. Pappa tipsar även om sjukgymnast. Hm. Det är klurigt det där med framtiden :)

Men en sak är säker, jag ska bara göra sånt jag tycker är kul och som jag ser som positiva erfarenheter när jag startar eget. Det är massage jag vill hålla på med, men även spa-behandlingar. Det är en sak som är säker. Jag vill kunna ta hand om stressade personer men även personer som har problem som ex. ryggproblem, huvudvärk, förslitningar osv osv osv.

Nu har jag fått skriva av mig lite.

2 kommentarer:

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥