Grymt mycket dans!

















Trött och sliten efter en livlig kväll på Strömpis igår. Blev "akut" inringd då en kompis kompis blivit sjuk och då ville hon ha med mig istället. Så ringde vi en gammal högstatiekompis och så sågs vi och förfestade på 2 olika ställen innan vi drog ut. Det var tjockt med folk!!! Men hur kul som helst, mycket shake shake haha. Men så kul! :) Så jag somnade bums i min älsklings famn när jag kom hem.

Så blev det tidig uppstigning idag, redan vid 6 ringde klockan, blä. Älskling skulle till tandläkaren och efter det skulle vi upp till stan en sväng så det var bara att palla sig upp. :)

Nu sitter jag med en påse nötte, lakrits bilar och funderar på om jag ska slå på en film. Det passar bra till bakisdagar. Så har jag även tagit med min lera och fotbalja så har tänkt packa in älsklings fötter sen... Även han måste ju få lite lyx ibland ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥