Mys shoppning

Igår var jag och älskling på stan och shoppade en massa roligt, bla. så använde vi oss av resturangchansen checkar och köpte Kusmi té (2x10pack), hallonlakrits & äppellakrits (endast naturliga ämnen osv.) samt 2 askar med chokladtryfflar. Det var 2 för 1 checkar :) Det var en ny mysig butik som hade dessa erbjudanden, engelbrekt choklad hette butiken och hade en hel del té, choklad och annat gott.

Sen var vi hundvakt hela kvällen och mös framför tv:n och idag blev det en tur till Marieberg och sedan iväg till Johans syster där vi fikade på kladdkaka, mums mums :) Nu sitter jag och försöker komma tillbaka till verkligheten haha. Såg just i min kalender att denna veckor kommer bli tuff, jag ska jobba varje dag även de dagar det är skola så i morgon kommer jag jobba innan skolan... Kommer vara helt slut, men det är det värt :) Speciellt nu när vi närmar oss juletider!

Påtal om juletider så finns det en hel del med fint på stan nu, massa julklappsidéer, ljuslycktor, tomar osv. Känns lite skumt att det fortfarande är plusgrader dock, men det klagar jag INTE på! Det kan vara plus fram till julveckan sen kan de komma lite snö som får försvinna lagom efter nyår ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥