PM II - Klart???

Morsning :)

Idag började det med te provning (det mesta smakade och luktade allt från gräs till gammal ladugård), det var spännande och intressant men efter att ha prövat ca. 6 teer så var man ganska trött på de tråkiga beska smakerna haha. Sen var det bara att susa iväg till jobbet! Det är jätte mysigt inne på rummet jag är den här veckan och masserar för där står det nämnligen en ljusstake och lyser upp min till varo och som grädde på moset så har jag lite tända värmeljus också :) Mys ska det vara!

I morgon är min tanke att köra ett mag & rygg pass igen, förra träningsvärken har börjat lägga sig så det är bara att köra på igen! Använder IFORMs DVD "Stark rygg platt mage" VÄDLIGT effektiv måste jag säga.
Sen ska jag göra en överraskning som jag tänkte dela med mig av till er läsare och eventuellt göra mina jultvålar...

OCH en fantastisk nyhet - jag tror jag är klar med mitt pm!!! Wiiie. Nu är det bara tenta plugg & övning inför redovisningen på slutseminariet som gäller :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥