TKM












Då var det lillördag och jag sitter i nya soffan och myser med Ozzy omringad av en massa böcker om TKM (traditionell kinesisk medicin) och pillar på pmII. Det blir så mycket roligare när man får välja ämne på egen hand.

Idag har jag jobbat sedan åkte jag och köpte mig ett grönt ingefärsté, gojibär och hirs. Så när jag kom hem gjorde jag gröt med hirs, drack ingefärsté och gjorde även té utav gojibären som jag blandade ut med lite citron honung. Och nu vet jag vad de där konstiga téet som jag köpte av Fan Xulan som smakade pellets bestod av - GOJIBÄR! usch usch usch, verkligen inte gott men nu ska jag banne mig få i mig påsen som jag köpte.

Hört rykten om att älsklings morfar fyller år så vi får väl se om vi dyker förbi där en sväng :)

I morgon - jobb.

Och! Ni som inte testat Wordfeud - Gör det! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥