Ännu en mysig jul...




Då var det juldagen eller vad kallar man den? Det har varit en sjukt mysig jul och det värmer i hela kroppen när man får träffa hela familjen på en och samma dag! Finns det något som är värt mer? Dagen började iallafall med grötfrukost på landet med Johans pappa sen rullade vi vidare till pappa där syster, bröderna, pappsen och farmor & farfar väntade. Efter en stund kom pappas fru samt hennes föräldrar och då var det dags för gröt nummer 2 med julskinksmacka. Sen var det Kalle på tv och en massa annat mys innan tomten kom och knackade på. Och oj vad mycket klappar man fick! En ketbell, pengar, trisslott, värmefilt, massageolja, ett Laila Bagge halsband, pyjamasbyxor, raggsockor, torrshampoo och mycket mer...

Sen bar det av hem till mammsen, där åts det julmat och en massa godis. Sen öppnades det julklappar som bestod av en mysig morgonrock, mys strumpor och pengar. Toppen bra till mellandags rean!!! Sen spenderades kvällen framför tv:n och en massa bra filmer. :)

Det var julafton det, idag var det julafton nummer 2 med Johans familj. Så hans 2 systrar med sambos och barn plus hans föräldrar var med och vi åt mat, öppnade klappar och åt en massa godis.

Nu är jag himla trött och kan säga att jag har ett enda stort leende på läpparna. Julhelgen är över och nu väntas ett hejdundrande shoppande på mellandagsrean! I morgon med min älskling och på tisdag med mammsen.

Behöver jag säga att jag haft en underbar jul????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥