Inte min dag?



















Nej, jag har inte snott någon bild av lillasyster ;)

Helgen har bestått av bak och julpyssel. Vi bakade snöbollar, lussekatter, lussebullar, daimchoklad och kola. Och så pysslade vi hemma hos pappa där vi gjorde ett litet titthus med tomtar, granar, paket och snögubbar, så fint så!

I morse åkte jag till jobbet och var framme ca. halv 8. Men det var mörkt och nersläckt i hela huset så jag gick fram och tillbaka för att hålla värmen (6 minus grader..) och ringde alla jag kunde komma på som kunde hjälpa mig just då haha. Så kom en av byggarbetarna från huset bredvid och frågade om jag inte skulle komma in i deras byggstuga och värma mig och givetvis ville jag det! Så där satt jag till tio över åtta då ÄNTLIGEN en förvirrad tant kom och skulle in. Så masserade jag 4 stycken hade en lååång rast då de tydligen många var lediga idag, så åkte till mamma en stund och sedan tillbaka då hade den första glömt bort att hon skulle komma men siste man kom iallafall. Så det har varit lite lagom rörigt idag kan man säga.

Nu är min tanke att jag ska försöka plugga lite inför tentan som är på onsdag, har hittills inte lagt ner någon tid på det överhuvud taget så jag önskar mig själv all lycka till...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥