Ny delkurs





















God eftermiddag!

Idag började den nya delkursen - Hälsofrämjande praktik. I den ingår en massa kul, bla. så ska vi hålla i ett pass nästa vecka (för min del tai chi), sen ska vi tillsammans i grupper planera en spadag som kommer att äga rum i Januari, så ska vi även få äran att åka till ett spa, vilket vi vill, och kika lite på stressreducerande behandlingar som sedan ska presenteras efter julen. Det verkar vara en väldigt givande och mysig delkurs men vi får väl se :)

Igår slog jag in julklappar och det tog ca. 7-8 timmar haha. Så nu har jag bara 2 stackars paket kvar att slå in sen är jag färdig. Jag borde ta kort på min lilla hög men jag sparar på det tror jag då jag har en syster och pojkvän som kanske råkar klicka sig in på bloggen...

Hur går det för er läsare med julstöket? Bakat något gott? Önskat er något kul? Och köpt någon fint i julklapp?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥