Projektutbildning



















Det är vad vi har hållit på med idag i Hyttan, våran föreläsare Hans Blank är verkligen toppen! Han
aktivierar hela klassen med uppgifter hela tiden och föreläser på ett sätt att man lätt hänger med och blir delaktig. Verkligen jätte kul!

I morgon får jag dock bara vara med på förmiddagens projektutbildning då jag ska iväg på revy på eftermiddagen :) Jag har nämnligen fått äran att bli med bjuden på Hjalmars Burlesk (om det stavas så..) revy som är i morgon. Gratis mat, dricka och uppträdanden! Har varit på Hjalmars Revy en gång tidigare men det är många år sen nu, men jag har inga andra än goda minnen ifrån det.

Det är torsdag och bara 9 dagar kvar till julafton, vad tiden går fort!!! Galet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥