Våren 2012...





Ja då var slutet på denna termin snart här, i morgon har vi examination i tai chi, delfinkraftens qi gong & meridian qigongen sen är det inge mer skola förns 9 Januari om jag inte tittat fel. Givetvis ligger det arbeten över julen men vad hade man väntat sig? ;)

Sen är det bara våren kvar som kommer se ut såhär:

  • Hälsopsykologi
  • Kost- &Fysisk aktivitet
  • Vetenskaplig metod & statistik
  • Självständigt arbete

Jag är redan inne på vad min B-uppsatts ska handla om... Det känns som att det krävs lite arbete och planering för att man ska lyckas med den och få ett bra resultat. Jag menar man vill väl inte misslyckas med Spa-programmets sista uppgift???

Det blev inget jobb idag, bara en kort dag i Hyttan och en sväng förbi pappa där jag fick massage, bjöds på lunch, fika och en liten promenad. Men aj så det värker än... Det är som att någon stoppat ett järnrör genom mitt skulderblad, så strålar det mot huvudet och axeln. Känns väldigt skumt. Och som sagt är det pga. att det klämmer på en nerv som jag känner mig illamående och yr. Överansträngning så det blir skönt med lite vila nu i jul :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥