Wadköpings julmarknad och en bråkig levator scapula...






Fjärde advent och mysig julmarknad med älskling, vi besökte nämnligen Wadköping idag som jag tjatat så om att få åka till varje helg, men tack vare det super tråkiga regnvädret så har det inte blivit av... Men idag är det snö så då passade vi på! Vi köpte ingenting utan gick bara runt och mös bland de fina husen :)

Så har jag fruktansvärt ont i min levator scapula :( Muskeln som går från skulderbladets övre kant till skallbenet eller vad man ska kalla det på svenska. Jag vaknade i morse av att det krampade och sen dess har det gjort vansinnigt ont, sådär så jag känner mig lite yr och illamående. Inte bra då jag ska jobba i morgon eftermiddag med 4-5 40 minuters massage. buhu. Hoppas det blir bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥