*En lättnad*

Hej på er!

Jag kommer att vara sprudlande glad och väldigt hemlighetsfull enda fram till våren för nu vet jag äntligen vad jag ska göra när skolan är slut. Hel underbart känns det och det är mycket påläsning som ska ske nu.

Igår presenterade alla i klassen olika behandlingar som man kikat på under julen vilket var väldigt intressant, jag blev väldigt sugen på att testa på Fiskspa, ni vet när man stoppar ner fötterna i ett akvarium typ så äter fiskarna upp den döda huden. Lite speciellt men kanon innan sommaren :) Min presentation gick bra dock var jag väldigt nervös och det kändes som att jag pratade i 180 och kunde inte riktigt tänka samtidigt som jag prata, men jag klarade mig igenom det och det känns väldigt skönt efteråt :)

Frågan är ju då vad man ska göra nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥