Fredag

Skönt, då var ännu en skolvecka avklarad + att jag fått min sista kursbok så nu ska jag sätta mig in i läsningen.
Samt fortsätta med mina företagstankar, nu är jag på punkten att få fram en revisor.

På söndag är det mässa i Stockholm med massa spa, massage, kök, butik, té m.m. stånd som man kan gå förbi och kika på och "knyta lite kontakter". Jag är fortfarande velig om jag ska ta mig dit eller inte,
Jag vill dit för att: Känna & dofta på produkter, få upp ögonen för nya produkter.
Jag vill inte dit för att: Då måste jag åka 6 på morgonen och kommer inte hem förns 9 på kvällen = mycket av min lästid som försvinner, jag känner att jag hittat de produkter jag vill använda samt sälja.

Ja, det var det. Ha en trevlig helg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥