Tidig morgon - rena ovanan

Det var inte alls speciellt tungt att gå upp i morse, snarare lite rogivande eftersom att jag velat få tillbaka dygnsrytmen. Så upp och jobba i 4 timmar och sen åkte jag till Naturligtvis Eco inne i Örebro och gav en helkroppstuina & fick ett paket WISE produkter av Sofie! Toppen.

Nu sitter jag och övar igenom presentationen som ska hållas i morgon, den är inte långt, den är inte farlig ändå måste jag läsa den om och om igen för att hålla nerverna i styr. Varför ska man vara nervös inför redovisningar för? Det är ju kul när man väl står där uppe och delar med sig av sin information, det är bara vägen dit som är jobbig. Att vänta, märka på alla andra hur nervösa de är osv... Usch och fy. Haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥