Skrik, skratt, svett & tårar?

God kväll :)

Idag tog jag en fika med mamma på Lill Annas där lillasyster jobbar varje fredag. Så duktig så! Sen tog vi en snabb runda på stan och jag köpte en väska från Mindas, jag har börjat tröttna på att kånka med ica-kassar när man ska ha med sig böcker och matlåda till skolan... Sen kom jag hem och möttes av min älskade älskling, äntligen! Så nu är det rejält med fredagsmys :)

I morgon väntas en kurs i helkroppsvaxning vilket ska bli intressant, jag kan väl uttrycka det som så att jag h-a-t-a-r att bli vaxad det finns inget v-i-d-r-i-g-a-r-e, men det ska nog gå bra. I hope! Så i morgon kväll kommer jag att sitta här med ofluffiga ben!

Förutom det så hoppas jag på att få tillbringa morgonkvällen på Hellas tillsammans med min bejb så vi (lite i efterskott) kan fira våran 4års dag.

Sov sött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥