solig vår dag















God kväll :)

Idag tog jag mig till jobbet, woho. Det var skönt att vara tillbaka igen och känna sig hyffsat frisk, är fortfarande väldigt klen men det ska väl vända det också!

Allting kretsar kring min blivande verksamhet som på allvar ska få sin start snart, 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan om jag ska vara ärlig. Det är nästan så jag får hjärtflimmer när jag inte kan pyssla, skriva, tänka på någonting som berör firman. Hög stressfaktor med andra ord och det gör att skolan hänger på en skör tråd just nu, det känns som jag "släppt" det lite och inte ser lika seriöst på det vilket INTE är bra. Skärpning!!!

I morgon blir det plugg och på fredag ska jag få en efterlängtad akupunktur. Mina underarmar och händer har svullnat upp och är väl fyllda med triggerpunkter efter det att jag började massera så nu ska jag ta tag i det. Återkommer med resultat :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥