Strålande sol!























Då var det återigen söndag och solen skiner! I förrgår snöade det, igår blixtrade det och idag är det strålande sol? Är det inte märkligt?

Idag är jag bara så fruktansvärt GLAD helt sjukt det pirrar i hela kroppen och det är bara total lycka MEN jag kommer inte säga mer än så förens i morgon...

Jag sitter och söker lite sommarjobb för att ha lite att välja mellan samt ha några säkra kort, har jag inget jobb i sommar kommer jag ha lite panik. Och givetvis är det tim/deltid jag söker eftersom att jag ska påbörja mitt företag. Det ska bli väldigt roligt!

Skolan är totalt nerlagt, jag läste två artiklar igår utan minska engagemang och vet inte hur detta ska sluta men förhoppningsvis så klarar jag examen iallafall ;) Fick påtal om det hem 3 klänningar i fredags från Nelly som jag tänkte kunde passa bra till examen men jag är väldigt kort i jämförelse med modellerna och alla klänningar som var ovanför knäna på dem slutade strax under mina och klänningarna var inte längre lika charmiga som på bild... Suck. Fortsatt sökning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥