Regn snö hagel sol?




















God kväll :)

Jag har fått lite mer pli på mig själv under den senaste tiden gällande träning, jag tränar nu core, afro och pilates. Väldigt väldigt effektivt måste jag säga då jag inte lämnat ett enda pass utan träningsvärk. Min önskan är ju att orka jogga men det tar emot lite när man ska ge sig ut i sånt här slask väder. Kanske att det blir lättare när vi flyttat och har ett gym samt joggingspår precis utanför lägenheten?

Jag måste medge att jag är en väldigt trött tjej för tillfället, eller ja hela året har jag varit helt slut. 2012 började ju bra med influensan som satt i ca 10 veckor och inkluderade allt från halsont till en lindrigare lunginflammation. Så fixade jag mina svullna körtlar för ca en månad sedan med akupunktur och det hjälpte i ca en månad och nu har jag börjar nysa och fått kli i halsen. Tröttsamt. Jag tror mitt dåliga immunförsvar beror på allt som är runt omkring mig just nu, det känns som att jag lever i en bubbla fylld av stress... Hoppas verkligen på att den spricker den 1 Juni då skolan är slut! Jag har gjort mig själv en god gärning idag iallafall och bokat en 1,5 timmes lång massage som jag ska få avnjuta om 3 veckor. Det är jag värd.

Mina planer för veckan är att hålla igång med träningen, plugga inför tentan nästa vecka (kvalitativa metoder), gå på stan med mamma så vi kan fixa presenter till lillasyster och slutligen fira henne i helgen.

1 kommentar:

  1. Hej, ok tack, nu har jag lite mera klarhet ang varför. De pratade om att lägga ner redan på min tid för att det varit problem med diplom, certifiering och högskoleexamen att de inte fick ge ut och att man inte får jobb om man inte har så det va lite disskusion. Har de fixat något?
    Fast det är ju i o för sig inte aktuellt just nu.

    Fint det har blivit på din blogg, längesen ja va inne här. Roligt att du har kommit igång med träningen och resan till Åland.

    Kram

    SvaraRadera

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥