10 timmars skrivande

Ja, klockan halv 8 kom Emma i morse och vid halv 7 vart vi klara. Från att ha skrivit 1 sidan avslutade vi dagen med 14, bra jobbat! Så i morgon och på fredag är det bara finslipning som gäller samt att lämna ut den till några duktiga vi har i närheten som kan läsa igenom den och ge oss lite feedback.
I morgon ska vi ses en stund men sen ska jag till sjukhuset och fotograferas (så jag kan få ett kort till alla dörrar), sen ska jag luncha med min mamma och leta efter ett par skor till examen är det tänkt. Kanske något fint till avskedsfesten på lördag också :) Det är så sjukt vad tiden går fort nu! Jag hinner inte med. Det är redan maj och varm ute! 49 grader var det på balkongen idag och jag tog en paus från skrivandet i kanske tio minuter och på de tio minutrarna vart jag knallröd om mina armar - snacka om stark sol! Lovely.

Ikväll/i natt kommer min älskling hem, det är mysigt efter att ha fått vara själv hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥