Body Combat och Eggsersizer




God kväll!

Nu har jag varit duktig och verkligen haft blodsmak under en timmer BodyCombat. Min kondition är inte rolig alltså, därav finner jag alltid ursäkter att bättra på den då jag hatar blodtrycksfall, blodsmak i munnen och kväljningar...

Idag har jag och Emma jobbat med B-uppsatsen, det går framåt men det är en hel del kvar att göra. Just nu är vi i jakt på massörer som kan tänka sig svara på en enkät så om det finns någon där ute så hör av er! Ni behövs.

Jag har köpt en Eggsersizer, eller jag beställde snarare 2 stycken en till Johans mamma för att hon har problem med ena handen och en till mig själv för att stärka musklerna nu när jag jobbar så mycket med massage. Den är riktigt skön att hålla på med faktiskt, den lär vara bra mot ilska och stress också då man ska klämma allt vad man har på den. 80:- + frakt så det var inte så farligt. Jag har för mig att jag beställde den från pakvis.se.

Nu måste jag stoppa något i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥