Flytten är avklarad!

Ja, då var man på plats i lilla Lindesberg. Som en överraskning så måste jag erkänna att jag trivs väldigt bra i den mysiga lilla staden. Det finns lite mysiga fik och affärer och det är lätt att ta sig överallt. Samt att det bara är 100 väg till Örebro så man kan ta sig dit på bara en halvtimme. Toppen.

Hela veckan har gått till att städa, diska, packa upp, packa ner sånt som ska till vinden, köpa saker, köpa mat.... Men det har börjat likna någonting nu och i helgen ska vi nog vara klara :)

På måndag åker min bejb till Åland och jobbar så då kommer jag vara själv i lägenheten, tomt och tråkigt, men bra för mig som har omtenta på fredag plus att det måste läggas en massa tid och energi på B-uppsatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥