Midsommarvecka

 God kväll :)

Sen i måndags har jag jobbar på infektion och nu har jag gått halva veckan, bara torsdag, lördag och söndag kvar sen får jag vara lite ledig igen. Det tar på krafterna att komma som ny och lära sig en massa nya rutiner kan jag säga, men jag går själv nu och igår jobbade jag  t.o.m. som ensam undersköterska på min avdelning. Toppen. Vad får jag göra då? Ja, allt och lite till. Som undersköterska brukar man aldrig få göra något mer än att ta hand om patienterna och typ se till att de mår bra. Men nu får jag även lägga om sår, ta kontroller, prover, odlingar... Allt. Väldigt roligt måste jag erkänna och en arbetsdag bara flyger förbi!

På fredag är det bröllop & fest, lite tråkigt att man jobbar dagen efter som sagt men det får gå! I morgon är det tänkt att jag ska pyssla lite med presenter. Samt välja vilken klänning jag ska ha på fredag... Hm. Tror ni jag kan ha samma klänning som på examen? En blå siden med stenar på magen, samt en bolero till? (Se bilder).

Nu måste jag dricka upp mitt té och säga tack och god natt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥