Idag var det min tur!

Efter ännu ett arbetspass så tog jag med min älskling på en 60 minuters par-massage. Och OM det var mysigt! De hade ställt fram bänkarna så vi låg bredvid varandra istället för i 2 skilda rum. Dock måste jag säga att det var allt annat än avslappnande när man låg där, det är galet vad mycket knölar jag har hit och dit. Brännande, strålande smärta i både ben, rygg och armar. Men nu känner jag mig uppmjukad igen och redo för 4 dagars ledighet ;)

I morgon ska jag tvätta, diska, städa, handla och göra en vitchokladkladdkaka samt slå in lite presenter som jag ska ha med mig när vi åker till Karlstad på fest på lördag. Det ska blir riktigt skoj!

Nehe klockan sticker iväg och det kanske är dags för några timmars sömn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥