Mitt i sommaren

Jag har varit en usel uppdaterare, men det är kanske inte så konstigt när det enda man gör är att äta och sova. Nu har iallafall min halva tid på sjukhuset gått, både på gott och ont. Det jag ser fram emot är att dra igång med masserandet igen och att starta upp företaget och det som är tråkigt är att man börjat komma in i arbetsrutinerna och lärt känna all personal - som förövrigt är toppen! En sällskap jag trivs mycket bra i. Vi är nästan bara sommarvikarier som jobbar nu och alla i en ålder runt min.

Idag har jag iallafall varit ledig och det är jag i morgon också! Så idag passade jag på att ta en lång promenad längst med sjön och i skogen, 1,5 timme tog det och var riktigt svettigt och skönt. Varmt är det ju som tusan ute nu, äntligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥