Jag kan erkänna att mina uppdateringar inte är de bästa, jag har lite annat som ska göras. Just nu är det en massa med företaget och flytten som sker nästa vecka. Tiden bara springer iväg och då har jag ändå hunnit vara ledig en vecka! Galet.

Förra veckan tog jag iväg mig på en 60 minuters ansiktskur, det är sjukt vad underbart det är att få bli ompysslad. Jag ångrar inte en sekund att jag sökte in på Spa programmet och valde att utbilda mig inom det området! Så hann jag även med en sväng på parken zoo med småbröderna, pappa och Viktoria. Sen var jag och min älskling hundvakt från torsdagen till söndagen, man var lagom mör efter att haft hand om 4 vovar och 3 missar...

Denna vecka har jag koncentrerat mig på att packa, dock har kartongerna tagit slut så måste köpa nya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥