Träningsdagbok: Plus & Minus

God kväll! 

Kanske ger det mig lite extra inspiration och kanske lyckas jag med mitt mål genom att skriva av mig lite såhär på kvällstimmarna?

Idag gick jag upp tidigt, tidigare än vad jag egentligen behövde. Det måste ju också vara sunt för kroppen att inte sova ut allt för länge utan ha något utav en daglig rutin. Jag blandade spirulina med vatten som jag motvilligt klunkade i mig (nästan hela glaset) och 2 ägg till det. Sen vart det lite knepigt då jag glömde lunchen och iprincip kastade i mig den vid 14.30, till det åt jag även nektarin, drack proteindrink och fick även i mig några lakritspastiller som jag genast ångrade. Trots att lunchen var lätt (fullkornspaj med kassler och spenat) så vart jag ändå trött på maten och var snudd inpå att somna... Dock höll jag mig vaken. Good job!

Vid 17.00 drack jag ännu en shake med ett pulver jag inte ens kan namnet på, men det ska drickas 30 min innan träning så man orkar mer. Och vid 18.00 deltog jag i ett intervall pass med skivstång och stepbräda. Blandad styrka och kondition, en genomkörare för hela kroppen!

Väl hemma, trött, drack jag vatten och gjorde i ordning en gratäng med vitkål, köttfärs, kanel och buljong. Samt en banan och nektarin på det. I följd av det: illamående...

Tyvärr slank även en liten smakbit av min älsklings goda kladdkaka in, provsmaka lite smet måste man väl ändå får göra? ;)

Så, dagens + och -:
+ Träning & Bra kost
- Lakritspastiller & smaka på kladdkakssmet

Morgondagen blir en vilodag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥