Dag 1

Idag vaknade jag med en skön känsla i kroppen och kände för en riktigt god frukost. Det blev:
- Frukost: En smoothie med blåbär soyayoghurt, frysta hallon & blåbär, spirulina, citronsaft, physalisfrön, gojibär, linfrön och lite mjölk. Resultatet blev över förväntan och det som blev över hällde jag över i plastmuggar och ställde in i frysen. Förutom smoothie så tog jag även 2 Wasa knäcke med linser och annat gott i och en kopp grönt té.
- Lunch/Kvällsmat: Kyckling i ugn med bulgur, grönsaker & lite bearnesås.
- Fika: En kopp rött Gojibär té & 2 bitar 70% mörk choklad.
- Kvälls"macka": 1 banan, 1 nektarin, massor av vatten & en mörk chokladbit.

Mitt på dagen fick jag även en välbehövlig massage utav pappa så har jag även kört lite bålträning hemma, så nu lär cirkulationen vara i full gång :) 

I morgon ska jag till gymmet och få ett nytt program att följa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥