Ny dag = Ny promenad!

Idag var det en seg dag på jobbet, jag började med att skura hela salongen (tycker det är lite mysigt att städa & plocka lite på morgonen innan behandlingarna drar igång) sedan hade jag en behandling, återgick till mitt städande, plockande, fixande med produkter, kundbokningar m.m. innan min nästa kund som skulle komma 6timmar senare. Bröööl vad segt de sista timmarna gick men jag fick mycket gjort iallafall :)
Nu när hösten närmar sig & jobben kommer igång så kommer kunderna komma tillbaka (det är så jag ska tänka) så det är bara att passa på att pyssla med lite annat smått och gott inför det.

När jag cyklade hem var jag omringad av svarta moln så jag beslöt mig ganska fort för att hoppa promenaden idag, då jag möttes av en störtskur igår när jag var ute... MEN idag var det faktiskt mamma som drog med mig och vi fick sol under hela rundan :) Super skönt! Hjärnan kopplar verkligen av och min kropp känns redan smidigare, jag har varit så sjukt stel i höfterna och de har låst sig hela tiden men nu känns de för första gången på väldigt länge väldigt bra! Good job.

Imorgon väntas ännu en kort arbetsdag sedan är det dags att röja hemma, handla & packa för på torsdag drar vi till Falun! Rockstad Falun / Sabaton Open Air. Det ska bli skit kul och jag ser verkligen fram emot min & älsklings lilla minisemester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥