Skogen = min nya bästa vän

Nu är jag åter i arbetslivet igen efter 2 veckors semester. Det har varit super mysigt med tältning & bilresor genom Svergie, samt en helt del läsning. Jag har mått gott kan man säga ;)

Jag har nu kört lifesum i flera veckor och är nu på G med träningen också. Jag har varit ute i skogen flera rundor den här veckan och det väntas fler. Det har varit sjukt skönt & jag känner verkligen att hjärnan rensas när man får andas lite frisk luft! :)

Mål:
- Viktnedgång
- Tightare kropp
- Sundare kost
- Må bra & vara full av energi
- Regelbunden träning
- Styrka & kondition varje vecka
- Endast onyttigt lördagar (max!!)
- Klara av att jogga 5km

Delmål 1: 
- Viktnedgång 2kg
- Träning minst 1dag/v.
Belöning= Mobilarmband alt. träningsplagg

Delmål 2:
- Viktnedgång 3kg
- Träning 2 dagar i veckan
Belöning: Heminrednings detalj

Delmål 3:

- Viktnedgång 4kg
- Träning minst 2dag/v.
Belöning= Ta en fika med en kompis

Delmål 4:
- Viktnedgång 5kg
- Träning minst 3dag/v
Belöning= Té & Yankee Candle ljus

Delmål 5:
- Viktnedgång 7kg
- Träning minst 4dag/v
Belöning= Ansiktsbehandling

Delmål 6:
- Viktnedgång 8kg
Belöning= Kroppsskrubb & Inpackning

Delmål 7:
- Viktnedgång 10kg
Belöning= Nya kläder från Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥