Milen

Solen sken i morse när jag klev upp ur sängen, jag drog genast till mig mina träningskläder och gav mig ut i skogen. 4km senare kände jag mig påfylld av sol & energi och kunde avnjuta en frukost. Sen la jag mig en liten stund till innan jag cyklade iväg till salongen. Några timmar senare bar det av hemåt igen och pillade lite med företaget över nätet innan det var dags att slinka i träningskläderna igen och bege sig ut i nästa spår och njuta av ytterligare 5,5km. Så ja, nästan en mil är gjord idag. Man måste passa på när det är varmt & soligt! :)

Vi får väl se vad vädret har att erbjuda imorgon, det finns nog en chans att det blir en promenix då också! Samt BodyBalance på kvällen.

Jösses vad hälsosam jag blivit! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥