Pysselsugen

Godnatt, eller vad ska man säga kl. 01.27 på en fredag?

Jag har fastnat framför datorn med massa idéer om saker jag skulle vilja pyssla med. Scrapbooking bla. det är något som lockat mig länge men som jag inte kommit igång med pga. att det är så mycket material man behöver...

Jag är på höst- & julmys pyssel humör och ja jag har redan börjat fundera ut julklappar. Haha. Jag är hopplös! MEN jag har inte köpt några än, ska försöka hålla mig iallafall 2 månader till ;)

Veckan har varit seg i salongen så jag har passat på o varit duktig med träningen istället.
Måndag: Core, Tisdag: Body Balance, Ons: Promenad Tors: Promenad i skogen.

Imorgon väntas en städdag i salongen, yippie... Men det kommer bli så sjukt skönt när det är gjort! Och vi fått lite ordning och reda på grejerna.

Och på söndag ska jag jobba en sväng, eftersom jag haft en lugn vecka så gör det mig inget att få köra helg :)

Jag har varit seg hela veckan och igår bara bröt jag ihop, kände mig trött & orkeslös men kunde ändå inte riktigt sätta ord på vad som var fel, det bara var en sån dag helt enkelt.

Nej nu lockar John Blund på mig!

Sov gott alla vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥