Söndagsmys

Helgen har verkligen gått i ett! I fredags direkt efter jobbet åkte vi hem till ett par kompisar ute i Fjugesta, tanken var att vi skulle äta lite mat & spela lite spel men det slutade med att vi fastnade framför idol & Beck innan alla näst intill somnade i soffan så vi blev kvar till lördag.
Tidigt på lördagsmorgonen så åkte vi hem igen eftersom att jag skulle jobba några timmar. Efter det for jag till mamma på lunch, hem för att göra mig i ordning och vid 17 var det fest hos pappa då farfar fyller hela 80år! Det bjöds på god catering. Det var en mysig kväll!

Idag tog jag och min älskling en lång sovmorgon och när klockan närmade sig 11 så kunde vi inte ligga och dra oss längre så vi njöt av en mysig frukost med tända ljus istället. Sen fick jag ett litet ryck och dammsög, slängde i en tvättmaskin och plockade lite. Sen slocknade jag i soffan ett tag och här sitter jag ett par timmar senare med datorn i min famn i sängen med en skål gammaldags vaniljglass, jag tänkte kika på "A little bit of heaven", jag tror inte jag har sett den men min syster säger att den är bra så jag litar på henne.

Så måste jag erkänna att det spritter i pysselfingrarna så jag sitter faktiskt och kikar på lite julpyssel på panduro....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥