Tisdag: Nyvaxade ben & Svullen mage

Jag sitter och myser i soffan, jag har precis ätit soppa & tänt massa ljus så nu har jag gosat in mig i flufffilten. Hua vad kallt det börjar bli! Dags för höstjackan, halsdukar & vantar att göra sitt igen.

Arbetsdagen var helt OK och efter det tränade jag BodyBalance, Jag hade en riktigt taskig start på dagen där jag fummlade och tappade det mesta (plus att en av mina underbara missat bara råkade tassa ner min telefonen så att den stendog...), magen var alldeles uppsvullen och kände mig inte så tilltalande. Det är typ 1 år sen jag hade mens sist och nu verkar den ha hoppat igång igen av någon anledning så nu får jag känna på det här med svullen mage & mensvärk igen. Jag hade nästan glömt bort vilken härligt period det är.... eller INTE! Uff. Men dagen vände ganska snabbt när jag kom till jobbet och det rullade på med kunder plus att jag fick mina ben vaxade av min duktiga kollega, så nu är jag hårfri och rödprickig, precis som det ska vara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥