Härliga dagar

I måndags for vi iväg till Sundsvall, fram till torsdagen relaxade vi i badtunnan, i bastun och ute på havet. Jag och Johan tog oss även en runda biljard.

Med andra ord var vår Sundsvalls-vistelse något utöver det vanliga och kände redan dag 1 att kroppen slappnade av. På torsdagskvällen spelade vi kort med syster och hennes sambo, samma på fredagen då vi även provade på Mölkki (?) om det nu hette så. För att på lördagen fara till Stockholm där hela släkten samlades och överraskade morbror som fyllt hela 50år.

Dagarna har gått i ett och idag är första dagen jag verkligen känner att jag kan andas ut. Nu har jag precis kommit hem ifrån 45 min core-pass och i veckan väntar mer träning innan vi åker till Samos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig glad - lämna en kommentar ♥